Say stay with me

Godmorgon alla trötta! 
Vaknade vid halv 6 imorse efter nästan 5 timmars sömn :/ men det var förvånansvärt lätt att gå upp :S
Sitter iallafall på sista bussen nu så är strax framme typ en halvtimme för tidig :o men det är bara skönt! När jag gick upp var det ingen annan som var vaken, och det var helt öde ute när jag gick hemifrån, kändes som att det var mitt i natten :P 

Hahah, har fortfarande ont i halsen tyvärr men det är bara hoppas det inte blir värre... Ska av bussen snart, puss 💋 :*

Kommentarer:

1 Anonym:

Trivs du i din nya skola?
Har du pojkvän? Vad heter han?

Svar: Ja jag trivs i min nya skola, känns mycket bättre att åka dit än min förra skola så jag är nöjd! Ja jag har en pojkvän, han heter Filip :)
Fanny Gunnarsson

2 Anonym:

Vad kul! Hur länge har ni känt varandra? (:

Svar: Ja det är roligt :) vi gick i samma skola i typ 10 år tror jag men vi lärde väl känna varandra i högstadiet nån gång :p
Fanny Gunnarsson

Kommentera här: